Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter en Bart - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter en Bart - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter en Bart

04 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Zo de eerste dag zit erop maar toch hebben we al aardig wat meegemaakt en gezien. Na een mooi afscheid van onze ouders op schiphol kon de reis echt beginnen. De vlucht verliep soepel todat zich het eerste drama al voor deed komen. Mijn biertje viel om en m'n broek en schoenen waren al nat. Lekker begin van de reis en zonde van het bier. Voor de rest hebben we lekker film kunnen kijken en heb ik al wat slaap uurtjes kunnen pakken. Bart kon niet echt in slaap komen dus die heeft de gehele vlucht goed meegemaakt. 7 uur in de ochtend plaatselijke tjjd in Banglok zijn we geland. Na goedkeuring van de douane konden we de stad in. Het was ondertussen al 33 graden en de niet Engels sprekende taxi heeft ons al het moois van Bangkok verteld. Eenmaal aangekomen in het centrum van Bangkok zijn de naar een Travel Agency gegaan. Daar hebben we een complete trip geboekt voor de rest van de maand in Thailand. Na dat allemaal voor mekaar was zijn we naar een drukken straat gegaan gebaamd Koa So Road (spreek je als Hollander uit als Kau So Root). Daaar hbben we een tuk tuk gepakt en zijn we voor 1 euro de stad rondgereden naar allemaal tempels. 's Avonds zijn we wat wezen eten met een Amerikaan en zijn we op stap geweest met hem en een aantal Engelsen die ook niet vies waren van een biertje. Later op de avond hebben we met die gasten een discotheekje gepakt waar de thaise vrouwen letterlijk om onze nek hingen. Best een aparte ervaring. Maar gelukkig deden ze niks geks want ze werden goed in de gaten gehouden door hun pimp. Na ons stapavondje leek het ons wel een goed plan om wat te gaan snacken. Echter bleek ons lekkernijtje een stuk hond te zijn. Dus na het uitspugen zijn we gauw naar bed gegaan en nu, zaterdag, heerlijk bijkomen en ons voorbereiden op ons volgende avontuur. Zondagochtend vertrekken we naar de erawan waterfalls en s avonds gaan we door naar chiang mai voor een trektoch door de jungle! Tot het volgende reisverslag! X bart en peter

• 04 Oktober 2014 - 18:11

Mary:

Goed begin, saai is anders.

• 04 Oktober 2014 - 20:42

Joke:

Klinkt goed Bart! Brommertje huren, lekker op straat eten, geweldig land! Ben benieuwd hoe lang je de wadjes leuk vindt....

• 04 Oktober 2014 - 22:28

Daddy:

Hey mannen, goed verhaal. Wij zien nu al uit naar jullie volgende verslag. Graag dan ook een paar plaatjes als het kan.....
    Veel plezier,

Papa G

• 05 Oktober 2014 - 02:28

Marika:

Hahhaah, die vieze schoenen, heerlijk! Gelukkig vlekt bier niet he broer! :) leuk om te lezen Bartenpeter! Xx

• 05 Oktober 2014 - 07:59

Opama:

hoi mannen julliemaken wel wat mee feesten maar en Bart proficiat

• 05 Oktober 2014 - 16:56

Bas:

Hoezo spuug je hond uit? Lijkt me wel chil, krijgen die beesten ook eindelijk een functie.

• 05 Oktober 2014 - 21:00

Mam:

Hé lief nogmaals Van Harte Gefeliciteerd met je 22e verjaardag!! Je hebt het daar al goed gevierd met Peter en nog wat nieuwe vrienden. Genieten maar! xx